سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

بیش از 40درصد واحدهای تولیدی سمنان تعطیل است

فرماندار سمنان از تعطیلی بیش از 200 واحد تولیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد زیادی از واحدها نیز زیر ظرفیت کار می‌کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرماندار سمنان با اشاره به برخی مشکلات واحدهای تولیدی در سمنان گفت: ۴۱ درصد واحدهای تولیدی سمنان تعطیل است.
سید عباس دانایی با اشاره به فعالیت 533 واحد تولیدی در شهرستان سمنان اظهار داشت: متأسفانه به علت برخی مشکلات 41 درصد این صنایع تعطیل بوده و فعالیت نمی‌کنند.
وی از تعطیلی بیش از 200 واحد تولیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: تعداد زیادی از واحدها نیز زیر ظرفیت کار می‌کنند.
فرماندار سمنان بر ضرورت برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی تأکید کرد و گفت: سرمایه در گردش و کمبود نقدینگی از عمده‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان سمنان است.
دانایی با بیان اینکه واحدهای تولیدی نقش بسیار مهمی در رونق اقتصاد دارند خاطرنشان کرد: باید با همه توان برای برطرف کردن مشکلات تولیدکنندگان تلاش کرد و موانع و مشکلات را از سر راه برداشت.
وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان استانی به این مهم توجه دارند تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین دست‌یابی به رونق اقتصادی باید به تولیدکنندگان توجه کرد و برای حل مشکلات آنان تلاش کرد.
فرماندار سمنان با بیان اینکه تولیدکنندگان نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی و توسعه دارند تصریح کرد: باید از توان‌بخش خصوصی برای رشد و توسعه شهرستان سمنان بهره گرفت.
انتهای پیام/ع
برچسب ها: صنایع ، تعطیلی ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.