سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تشکیل ستادهای بزرگداشت ارتحال امام

ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در فضای سایبر و مجازی نیز تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در 40 منطقه آموزشی استان تشکیل شده است.

محمد تقی‌زاده با اشاره به اهمیت تبیین اندیشه‌های حضرت امام، رهبری و ولایت برای دانش‌آموزان و نسل جدید اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این ستاد تجلیل از مقام والای امام راحل (ره) و آشناکردن نوجوانان و جوانان با زندگی‌نامه امام (ره) در دوران مبارزات و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و مسأله ولایت فقیه  است.

وی توسعه و گسترش فرهنگ دینی و انقلابی در راستای اهداف نظام را از دیگر اهداف این ستاد دانست و گفت: ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در فضای سایبر و مجازی نیز تشکیل شده است زیرا در حال حاضر می‌توان با بهره‌مندی از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی، اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب را بین دانش‌آموزان به سهولت منتشر کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان این‌که نوجوانان بیش از هر قشر دیگری با رسانه‌های جدید سروکار دارند‏ افزود: بر این اساس همکاران ما در ستاد فضای مجازی، رسانه‌ها را نیز تحت پوشش قرار می‌دهند.

انتهاي پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.