آئین سومین سالگرد ارتحال عالم ربانی آیت الله سید محمد باقر مصطفوی دیشب در حسینیه درب یلان کاشان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این آئین که جمعی از طلبه ها، روحانیان، مسئولان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، از مقام شامخ این عالم جلیل القدر تجلیل شد.
در این مراسم یکی از استادان حوزه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سید محمد باقر مصطفوی، به تشریح ابعاد مختلف شخصیت این عالم مجاهد پرداخت.
حجت الاسلام سید محمد علی غروی گفت: این عالم وارسته در طول عمر با برکتش، همواره به فکر محرومان و مستمندان بود و لحظه ای از خدمت کردن به مردم غافل نشد.
وی از آیت الله مصطفوی به عنوان عالمی فرزانه، حکیمی مجتهد و عارفی فقیه یاد کرد و افزود: این عالم جلیل القدر عمر پرعزت خود را در خدمت به اسلام و مسلمانان و صرف تربیت و پرورش طلبه ها کرد.
آیت الله «سید محمد باقر مصطفوی حسینی» از علمای برجسته کاشان، اول اسفند سال 1310 در خانواده ای مومن و سرشناس در محله «سر پله» کاشان متولد شد.
آیت الله مصطفوی از سال 1351 پس از تحصیل در قم و نجف اشرف با حضور در کاشان، به اقامه جماعت، تفسیر و خطابه پرداخت که حاصل فعالیت های علمی ایشان در این سال ها مجموعه های دست نویسی در زمینه «تفسیر» ، «طهارات ثلاث» و کتاب «صلوه» است.
این عالم وارسته در هجدهم آذر سال 92 به علت کهولت سن به رحمت ایزدی پیوست و پیکر مطهرش پس از تشییع با شکوه بر دوش هزاران نفر از مردم کاشان در این شهر به خاک سپرده شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.