سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

از سرمایه گذاران خارجی برای تولید بذر در استان اردبیل حمایت می شود

استاندار اردبیل گفت: از سرمایه گذاری خارجی برای مشارکت با شرکت های داخلی جهت تولید بذر در استان اردبیل حمایت و استقبال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در دیدار با اعضای هیات مدیره شرکت تولید بذر چغندرقند ماریبو دانمارک در استانداری اردبیل افزود: استان اردبیل قطب تولید بذر کشور است و از ترویج و توسعه صنایع مرتبط آن در این استان حمایت می شود.

وی همچنین بر ایجاد بازار بذر در استان اردبیل به منظور تامین نیاز بذر سایر استان های کشور تاکید کرد و پیگیری مسوولان امر را برای تحقق آن خواستار شد.

اعضای هیات مدیره شرکت تولید چغندر قند ماریبو دانمارک نیز در این دیدار با اشاره به قابلیت های جغرافیایی و کشاورزی اردبیل، این استان را برای سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی خود مناسب اعلام کردند.

فرشید مطلوبی رئیس اداره اصلاح و تهیه بذر چغندرقند استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: این استان نیاز 36 کارخانه کشور به بذر چغندرقند را تامین می کند و قابلیت توسعه این صنعت را دارد.

وی گفت: از چند شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در تولید بذر چغندرقند و همکاری با شرکت های دانش بنیان داخلی در این خصوص دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.