شهردار اردبيل گفت: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر برخي از پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری اردبيل با اعتباری بالغ بر ٢٥ ميليارد ريال افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حميد لطف اللهيان در مراسم افتتاحيه پروژه های شهرداری به پروژه های مختلف در سطح شهر اشاره كرد و افزود: توسعه فرهنگی- اجتماعی اولويت مديريت شهری است و اين به معنای غفلت از پروژه های عمرانی نيست، بلكه اين اولويت به معنای اين است كه پيوست فرهنگی لازمه ی تمام پروژه های عمرانی است.

وی گفت: اهميت كارهای زيربنايی برای توسعه شهر بر هيچ كس پوشيده نيست، و رويكرد جديد شهرداری عملكردهای برنامه محور و توسعه محور است و تا حد امكان از عملكردهای پروژه محور دوری می كند.

لطف اللهيان در توضيح برنامه های مديريت شهری اردبيل افزود: طرح جديد تحول شورابيل در بحث عمران دارای پيوست فرهنگی است و محوريت سلامت مجموعه پروژه های در حال اجرا در اين مجموعه نشان از اهميت ويژه سلامت شهری از ديدگاه شهرداری است.

وی با اشاره به نقش اساسی بانوان در امور شهری گفت: احداث فرهنگسرای بانوان و آمفی تئاتر ١٢٠ نفری در محل پارک بانوان از جمله قدم های مهم در توسعه فرهنگی شهری است و بی شک اقدامات اساسی در اين راستا موجب توسعه پايدار شهری می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.