سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

همایش اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

سومین همایش اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ استاندار گیلان در سومین همایش اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان گفت: افزایش اختیارات استانداران در بنادر و مرزها موجب کاهش مشکلات و موانع صادراتی می‌شود.
محمدعلی نجفی در این همایش که با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سالن غدیر استانداری برگزار شد، با تبریک سالروز آزادی خرمشهر و گرامیداشت روز دزفول گفت: آنچه در آزادی خرمشهر اتفاق افتاد بحث همدلی، همراهی و نگاه واحد آحاد ملت به منافع ملی بود و اگر با همان نگاه در هر عرصه‌ دیگری وارد شویم، همیشه کارها سهل و روان خواهد بود و موفقیت‌های چشمگیری به دست می‌آوریم.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: همه کسانی که در جبهه‌ اقتصادی هستند، در تحقق شعار امسال نقش مهمی دارند.
استاندار گیلان با بیان اینکه عزم دولت بر این است که سال 95 سال با تکیه بر اقتصاد مقاومتی،  رونق و شکوفایی اقتصادی داشته باشیم، گفت: شناسایی و حل معضلات واحد تولید و مشکلات مصرف کنندگان در گرو ارتباط تنگاتنگ با یکدیگر است.
نجفی افزود: تولید و مصرف همراه یکدیگر و دو روی یک سکه هستند و تولیدی موفق خواهد بود که رضایتمندی مصرف کننده را به همراه داشته باشد.
وی با بیان اینکه رضایت مصرف کننده موجب افزایش موثر کیفیت تولید می‌شود، گفت: هرگز با فشار، دستور و تحکم نه اقتصاد موفق شکل می‌گیرد و نه می‌توانیم مصرف کننده را به استفاده از کالایی که به آن علاقه ندارد، وادار کنیم.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: اقدامات فرهنگی، ترویج اندیشه‌ حمایت از مصرف داخلی و اجرای سیاست‌های تشویقی کاری پسندیده برای حمایت از اقتصاد داخلی است اما نکته این است که همه‌ این اقدامات باید با افزایش کیفیت کالا، رقابت پذیری و رضایت مصرف کننده همراه باشد.
در این مراسم گواهینامه‌ حمایت از حقوق مصرف کنندگان به 4 واحد تولید کننده اعطا شد.


انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.