سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

پیش بینی احداث ۲۵ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کردستان گفت: پیش بینی می شود در سال جاری ۲۵ مدرسه از محل کمک‌های خیران در استان احداث شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،ابراهیم حسامی، امروز در حاشیه هجدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان کردستان گفت: تاکنون ۱۵ مدرسه از مجموع تعهدات خیرین مدرسه‌ساز استان در جشنواره سال گذشته تحقق یافته است، که در سال جاری احداث ۲۵ مدرسه از محل کمک‌های خیران در استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود:هم اکنون یک هزار نفر خیر مدرسه ساز از داخل استان، خارج از استان و همچنین خارج از کشور عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان هستند.

حسامی میزان تعهدات این خیران در طول ۱۶ سال گذشته را تاکنون ۱۸۶ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان تاکنون ۸۶ میلیارد تومان آن برای ساخت ۴۸۰ مدرسه در قالب هزار و ۶۰۰ کلاس درس تحقق یافته است.

رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کردستان با اشاره به اینکه خیرین داخل استان، خارج از استان و خارج از کشور با ما همکاری دارند، بیان کرد: بیشترین تعداد خیران عضو مجمع را خیرین خارج از استان تشکیل داده‌اند.

حسامی با تأکید بر تلاش برای فرهنگ‌سازی در زمینه جذب بیشتر خیران در استان، گفت: دعوت از خیرین سراسر کشور به استان، جذب خیرین استانی،بازدید خیرین از مناطق و روستاهای محروم این استان از جمله اقدامات مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان است.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.