سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتیاق یک چینی برای آشنایی با دین اسلام در حرم مهربانی ها

یک خانم چینی با علاقه فراوان در رواق غدیرحرم مطهر امام رضا (ع) حضور یافت و خواستار کسب اطلاعات در مورد دین مبین اسلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ این خانم چینی که 28 سال سن دارد،دلیل جست و جو و کسب اطلاعات در مورد دین اسلام را اینگونه بیان کرد: خانواده ام دین بودایی دارند و من برای تعیین دینم، تمایل دارم بیشتر در مورد دین مبین اسلام بدانم.

جین جانگ گفت: حرم مطهر رضوی پایگاه شیعیان جهان است و مسلمانان فراوانی از سایر نقاط جهان برای زیارت به این بارگاه منور مشرف می‌شوند و من هم از آن جایی که تصمیم دارم دینم را تعیین کنم، حرم مطهر رضوی را بهترین مکان برای کسب اطلاعات صحیح و دقیق در مورد دین اسلام یافتم.

وی که در یک شرکت مهندسی فناوری اطلاعات در کشور چین شاغل است، ادامه داد: من در تحقیقاتی که در اینترنت انجام دادم متوجه شدم که امام رضا(ع) تنها امام شیعیان است که بارگاه ملکوتی او در ایران قرار دارد.

این گردشگر چینی افزود: دین اسلام دین صلح و دوستی است و نگاه ویژه ای به مسائل مختلف از جمله ابعاد گوناگون زندگی اجتماعی و فردی دارد.

جانگ اظهار کرد: وقتی به حرم مطهر رضوی مشرف شدم و فرهنگ اسلامی و اعتقادات مردم را دیدم، متوجه شدم که آموزه های دین اسلام منجر به رشد انسان در همه ابعاد زندگی می شود.

این گردشگر چینی در خاتمه گفت: من دفعه اول است که به ایران سفر کرده ام و دوستان بسیاری دارم که قبلا به ایران آمده بودند که از خلق و خوی ایرانیان بسیار تعریف می‌کردند.

انتهای پیام/ 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.