سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تردد 2 هزار تاکسی فرسوده در اصفهان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان با اشاره به تردد ۲هزار تاکسی فرسوده در اصفهان، گفت: قرار است 1100 دستگاه تاکسی فرسوده تا شهریورماه سال جاری نوسازی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین جعفری درباره وضعیت تاکسی‌های فرسوده شهر اصفهان اظهار کرد: ثبت‌نام برای تبدیل به احسن کردن خودروهای فرسوده در بهمن‌ماه سال گذشته انجام شده است و در مدت ثبت‌نام، مالکان 1100 دستگاه برای تعویض خودرو ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تعویض خودروهای این مالکان تا شهریورماه سال جاری به طول بیانجامد، البته تعدادی خودروی اسقاطی وجود دارد که برای فعالیت این خودروها پس از دریافت نظر ستاد مصرف سوخت تصمیم‌گیری می‌شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان با اشاره به طرح اعطای 20 میلیون تومان وام برای هر دستگاه تاکسی فرسوده توسط دولت، ادامه داد: 20 میلیون تومان وام با سود 16 درصد و با آورده 5 میلیون تومان به مالکان تاکسی های فرسوده تعلق می‌گیرد، همچنین خودروی اسقاطی این افراد به مبلغ 5 میلیون تومان خریداری می‌شود.
جعفری با انتقاد از تاخیر دولت در اجرای طرح نوسازی تاکسی های فرسوده ، ابراز امیدواری کرد که این طرح در اسرع زمان اجرایی شود.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.