مشهد؛

کلنگ‌زنی 6 زائرسرای ارزان قیمت در دهه مبارک فجر

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد از کلنگ‌زنی 6 زائرسرای ارزان قیمت در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مهدی رضوی کیا امروز در جمع خبرنگان گفت: همزمان با این ایام مراسم آغاز به کار شش زائرسرای ارزان قیمت نیز با حضور با رئیس دفتر مقام معظم رهبری و مسئولان استانی در تاریخ 19 بهمن ماه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه خط 1 قطار شهری مشهد به فرودگاه شهید هاشمی نژاد رسیده و این قطار از فردا توانایی جابه جایی مسافر را خواهد داشت، افزود: تست سرد و گرم خط یک قطار شهری مشهد برای رسیدن به فرودگاه هاشمی نژاد انجام شده و در ایام دهه مبارک فجر با حضور یکی از مسئولان کشوری به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد عنوان کرد: کل اعتبار پروژه های شهرداری مشهد که در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد افزون بر 10 هزار میلیارد ریال است.

رضوی کیا با اشاره به اینکه هزارمین تاکسی نوسازی شده مشهد نیز در این ایام فعالیت خود را آغاز می کند، تصریح کرد: بر اساس اقدامات انجام شده در حوزه نوسازی تاکسی ها تا کنون به اندازه 10 سال گذشته فعالیت انجام شده است.

وی ادامه داد: اضافه شدن 32 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی با اعتباری افزون بر 100 میلیارد ریال بخشی دیگر از فعالیت های شهرداری مشهد در ایام دهه مبارک فجر در این بخش است.

رضوی کیا اظهار کرد: 510 واحد مسکونی طرح ثامن مشهد نیز با همکاری وزارت مسکن و شهرسازی نیز در این ایام با حضور وزیر مسکن به بهره برداری می رسد.

وی به افتتاح پروژه های حاشیه شهر مشهد در این ایام اشاره کرد و گفت: پروژه های مختلفی با همکاری نهادهای گوناگون در حاشیه شهر مشهد به بهره برداری می رسد که سهم شهرداری در این بخش 58 پروژه است.

رضوی کیا اظهار کرد: کلنگ زنی تقاطع شاهد به بلوار توس، آغاز به کار تصفیه خانه طرق و مجتمع توانا در انتهای خین عرب نیز بخش دیگری از فعالیت های شهرداری مشهد در دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.