سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاشقان پیروان ولایت راهی مرقد مطهر امام خمینی «ره» می‌شوند

کاروان پیاده گیلان با عنوان پیروان ولایت،مدافعان حرم از رشت اعزام می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، مسئول اجرای عملیات فرهنگی کاروان پیاده حضرت امام خمینی «ره» در گیلان گفت: بیست و پنجمین کاروان پیاده از استان گیلان 5 خرداد ماه 95 با عنوان پیروان ولایت،مدافعان حرم از رشت اعزام می شود.

صادق مقدادی گفت: این بیست و پنجمین سال اعزام کاروان پیاده به حرم حضرت امام خمینی «ره»در استان گیلان 14 خرداد صورت می پذیرد، اظهار داشت: هرسال اعزام کاروان پیاده به مرقد حضرت امام «ره» متناسب با شاخصه اصلی مسائل فرهنگی،اجتماعی و سیاسی و در راستای اهداف حضرت امام« ره» با شعار ویژه ای انتخاب می شود.

وی با بیان اینکه منظور از مدافعین حرم بحث دفاع از تمام حرم ها است اظهار کرد: پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی موفق شدیم با درایت رهبر معظم انقلاب عمق استراتژی دفاعی و سیاسی ایران گسترش داده و این حالات دفاعی را فراتر از مرزهای ایران ببریم.

مسئول اجرای عملیات فرهنگی کاروان پیاده حضرت امام خمینی «ره» در گیلان افزود: صبح روز 5 خرداد ماه 95برگزاری و اقامه نماز صبح،برگزاری مراسم دعای عهد و برپایی دروازه قرآن که با حضور مسئولین استانی و فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار می شود ، که بدرقه این عزیزان با همراهی مسئولان تا میدان گیل شهرستان رشت ادامه دارد.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.