سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

شیوه نامه ثبت نام و پذیرش دانش آموزان در مدارس شاهد ابلاغ شد

مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس ستاد اجرائی شاهد استان شیوه نامه ثبت نام سال تحصیلی 96/95 مدارس شاهد را به شرح زیر به نواحی اهواز و مناطق استان ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد تقی زاده گفت: بر اساس شیوه نامه، ثبت نام و پذیرش در مدارس شاهد، در پایه های ورودی دوره های ابتدایی، متوسطه اول و دوم صرفاً از طریق سامانه سجا( saja.medu.ir) انجام می شود و زمان ثبت نام موقت پایه اول ابتدایی اول خرداد ماه به مدت 2 هفته و همچنین پایه های هفتم و دهم، اول تیر ماه به مدت 2 هفته می باشد و ثبت نام میان پایه در همه دوره ها از 15 تا 25 مرداد ماه می باشد.

وی افزود: ثبت نام و پذیرش در مدارس شاهد برمبنای امتیازات مندرج در دستورالعمل می باشد و امسال فرزندان ایثارگران اتباع خارجی نیز می توانند با توجه به ضوابط و شرایط در مدارس شاهد ثبت نام نمایند.

تقی زاده در پایان مسئولیت هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای ثبت نام مدارس شاهد را روسای ادارات ( روسای ستادهای اجرایی شاهد ) دانسته که با تشکیل جلسه و اطلاع رسانی در فرصت محدود خانواده ها را در جریان ثبت نام رایانه ای (سجا) قرار دهند.

انتظار می رود در سال تحصیلی آینده 7هزار نفر در پایه های اول، هفتم و دهم در مدارس شاهد استان خوزستان مشغول تحصیل شوند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.