مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان از توقیف بیش از 4 هزار محافظ لوازم خانگی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا دهدشتی زاده گفت: این تعداد محافظ به ارزش تقریبی 1 میلیارد ریال در بازرسی از فروشگاه های عرضه لوازم الکتریکی در استان جمع آوری شده است.

وی افزود: از این میزان 1 هزار و 621 عدد محافظ یخچال، 349 عدد محافظ صوتی و تصویری و 2 هزار و 200 عدد محافظ کولر می باشند که به علت عدم درج نشان استاندارد توقیف شده اند و پرونده این تخلفات جهت سیر سایر مراحل قانونی به اداره حقوقی و رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد استان خوزستان ارجاع شده است.

دهدشتی زاده از همشهریان و هم استانی ها خواست درصورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین تر از استاندارد مراتب را از طریق سامانه 1517 با اداره کل استاندارد استان خوزستان در میان بگذارند.

اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان با دارا بودن بیش از 85 آزمایشگاه اختصاصی و همکار با توان آزمون بیش از 800 فرآورده در زمینه های کنترل کیفیت کالاهای تولید داخلی، صادراتی و وارداتی ،‌آسانسورها، وسایل و تجهیزات شهربازی و پارک ها، آموزش مسئولین کنترل کیفی، تدوین استاندارد، آزمون کالاها، توسعه و ترویج استاندارد و همچنین کالیبراسیون وسایل سنجش، ترازوها، انگ فلزات گران بها، گاز اکسیژن، مهد کودک ها، مصالح ساختمانی، نازل های سوخت و باسکول ها و تایید صلاحیت شرکت ها و آزمایشگاهای همکار فعالیت دارد .

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.