مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویی در این دانشگاه به مناسبت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویی در این دانشگاه به مناسبت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر اظهار کرد: این مسابقات برای دانشجویان دختر در هفت رشته فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج و دو میدانی و برای دانشجویان پسر نیز در همین رشته‌ها به علاوه فوتبال، کشتی آزاد و فرنگی و در مجموع 10 رشته برگزار خواهد شد.

بیژن رضائیان با اشاره به آغاز مسابقات فوتبال این المپیاد از هفته گذشته، عنوان کرد: مسابقات دیگر رشته‌ها از روز گذشته آغاز شده‌اند و تا دوم یا سوم خردادماه ادامه خواهند داشت؛ همچنین در جشن اختتامیه مسابقات به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای حضور در این رقابت‌ها پیش از این از طریق دفاتر انجمن ورزشی دانشکده‌ها انجام شده است تا جهت تهیه لباس و سایر وسایل مورد‌نیاز اقدام شود؛ مسابقات دانشجویان دختر در روزهای فرد و مسابقات دانشجویان پسر در روزهای زوج برگزار می‌شود.

رضائیان با اشاره به اهمیت ورزش برای جوانان دانشجو، خاطرنشان کرد: اگر ورزش را توسعه دهیم، دیگر نیازی به تذکر و هشدار در خصوص عدم روی آوردن به سیگار و... نخواهد بود و اگر چرخ ورزش بچرخد، چرخ زندگی نیز به‌درستی خواهد چرخید.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.