سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير كل امور شاهد و ايثارگران وزارت آموزش و پرورش :

وضعيت پرداخت حقوق ايثارگران در دستور كار قرار دارد

مدير كل امور شاهد و ايثارگران از پيگيری وضعيت حقوق به ايثارگران و خانواده شهدا خبر داد.

 محمد حسين كفراشی مشاور وزير و مدير كل امور شاهد و ايثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص تخصيص اعتبارات به خانواده شهدا و ايثارگران گفت:بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش از طرف بنياد شهيد مورد حمايت هستيم و اميدواريم امسال بودجه بيشتری به اين سازمان اختصاص پيدا كند.

مدير كل امور شاهد و ايثارگران عنوان كرد:كمبود نيروی انسانی مجرب،عدم وجود فضا و تجهيزات مناسب از جمله مشكلات فعلی سازمان است كه لازم است رسيدگی و توجه بيشتری به مدارس شاهد شود تا فعاليت های سازمان موثرتر واقع شود.

كفراشی يادآور شد:طبق ماده ٥١ جامع خدمات رسانی به ايثارگران،كليه دستگاه های اجرايی مشمول اين قانون موظفند به خانواده شهدا و جانبازان بالاتر از ٢٥ درصد‏  به مبلغی معادل حداقل حقوق كاركنان دولت را كه هر سال تعلق گیرد به صورت ماهيانه پرداخت کنند.

وي تصريح كرد:اين قانون بايد از سال ٩٢  به اجرا در می آمد اما تنها در برخی وزارتخانه ها اجرا شد و آموزش و پرورش نيز پيگيري های لازم را در اين خصوص انجام داده است.

مدير كل امور شهدا و ايثارگران خاطرنشان کرد:مكاتباتی با سازمان مديريت انجام شده  ولی چون تاکنون ٢٥ هزار نفر از افراد تحت پوشش ایثارگر داريم از لحاظ اعتبارات مالی با مشكلاتی مواجه شده ایم كه اميدواريم سازمان مديريت همكاری بيشتری در اين خصوص داشته باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
سوال من اینست 30ماه جبهه دارم.ارتشی بودم کارت ایثارهم دارم ازطرف بنیادشهید.تشکیل پرونده نمودم