سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

آغاز دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در اصفهان

دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در هتل عباسی اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در آیین آغاز به کار این جشنواره اظهار داشت: اساسنامه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سال 75 از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد، این شهرک نیز مسیری 20 ساله توسعه را پیموده است.

مهدی کشمیری گفت:در سال 77 با تصویب اینکه شهرک به وزارت علوم بپیوندد وزیر علوم حکم اولین رئیس شهرک را صادر کرد و اولین مرکز رشد واحدهای فناوری کشور در شهرک اصفهان آغاز به کار کرد و از سال 80 جذب و پذیرش شرکت های دانش بنیان در این شهرک آغاز شد.

وی افزود: در سالهای 93 و 94 تصویر بیرونی شهرک علمی و تحقیقاتی در سطح ملی و بین المللی بسیار ارتقا یافت، امشب نیز با حضور وزیر علوم قرارداد جدیدی بین شهرک و دانشگاه صنعتی اصفهان منعقد می شود.

دوازدهمین جشنواره ملی شیخ بهایی با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن‌آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی تا 25 ادریبهشت برگزار می‌شود.

این جشنواره در دو بخش مسابقه ای و غیرمسابقه‌ای برگزار می شود که بخش مسابقه‌ای شامل طراحان کسب و کار، فن‌آفرینان (شرکت‌های دانش بنیان) و سرمایه‌گذاران کارآفرین (Venture Capital) است.



انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.