دبیر نهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی از برگزاری دوره آموزشی مدیریت دانش در شرکت­های دانش بنیان در بخش غیر مسابقه ای نهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، سروش علیمرادی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی شرکت­های دانش بنیان و ضرورت و چگونگی مدیریت دانش در آن ها است.

وی افزود: فراگیران اصلی این دوره آموزشی تمامی مدیران، کارشناسان و دست اندرکاران شرکت­های دانش بنیان، پارک­های علم و فناوری و مراکز رشد است.

علیمرادی در باره مهمترین محورهای ارایه شده در این دوره گفت: تعریف و اهداف شرکت­های دانش بنیان، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در شرکت های دانش بنیان، زمینه­های فعالیت شرکت­های دانش بنیان، مدیریت دانش و نقش آن در رقابت پذیری پایدار شرکت های دانش بنیان از جمله مباحث قابل ارایه در این دوره خواهد بود.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی در تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال جاری در مهمانسرای عباسی اصفهان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، هزینه ثبت نام و شرکت در این دوره به مبلغ دو میلیون و 100 هزار ریال خواهد بودو در صورت ثبت نام گروهی بیش از سه نفر شامل 10 درصد تخفیف در هزینه ثبت نام خواهد بود و علاقه مندان می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، حداکثر تا تاریخ 12 اردیبهشت ماه سال جاری به سایت جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به نشانی www.shtf.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 3862355-0311 تماس حاصل نمایند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.