سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برگزاری مسابقه پایان نامه تحول آفرین در دانشگاه تبریز

مسابقه پایان نامه تحول آفرین 26 اردیبهشت ماه سال جاری از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مسئول مسابقه پایان نامه تحول آفرین گفت: این مسابقه در سه محور کلی در رشته های علوم فنی که شامل مهندسی فناوری نوین، شیمی، کشاورزی، عمران،برق و کامپیوتر و مکانیک و در رشته های علوم پایه(علوم طبیعی و دامپزشکی) و در رشته های علوم انسانی با گرایش جغرافیا و برنامه ریزی، حقوق و علوم اجتماعی،علوم تربیتی و روانشناسی،اقتصاد و مدیریت، الهیات وعلوم اسلامی و و فلسفه‌و‌ منطق برگزار می شود.

وثوق زاده، افزود: دانشجویانی که مایل به شرکت در مسابقه باشند، می توانند با مراجعه به سایت بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز به آدرس www.basijtu.ir فرم ثبت نام را که مربوط به اطلاعات تحصیلی و اطلاعات مربوط به پایان نامه است را تکمیل کنند.

وثوق زاده، یادآور شد: سپس پایان نامه ها در دو حوزه علوم فنی و علوم انسانی طبق یکسری معیارهایی که برتری پایان نامه را معین می کند، داوری خواهند شد. در حوزه علوم فنی نیز معیارها شامل صنعتی بودن پایان نامه، پژوهشی و تحقیقاتی بودن پایان نامه، ثبت اختراع بودن آن و اینکه پایان نامه جزو اولویت ها و نیاز درونی کشور باشد، در اولویت قرار خواهد گرفت و همچنین در حوزه علوم انسانی پایان نامه هایی برتر خواهند بود، که بیشتر ترجمه ای نبوده و حاصل تفکر خود دانشجو باشد، منطبق بر نظریات علوم انسانی اسلامی بوده و یا بخواهد نظریات غربی را نقد نماید.

به گفته وی، بعد از جمع آوری پایان نامه ها و صورت گرفتن داوری، در روز اختتامیه به ۵ پایان نامه برتر در حوزه فنی و ۵ پایان نامه در حوزه علوم انسانی جوائز نقدی، تندیس مسابقه، گواهی شرکت در مسابقه و لوح تقدیر و حمایت های مالی تعلق می گیرد و همین طور امکان استفاده از مرکز محاسبات های عددی به صورت رایگان ، چاپ مقالات و … ایجاد می شود. نا گفته نماند توجه شود پایان نامه‌هایی که دفاع نشده و درحال اجراست و پروپوزال آن تایید شده است؛ و پایان‌نامه هایی که در یک سال اخیر دفاع شده‌اند می توانند در این مسابقه شرکت کنند.
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.