مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجانشرقی با بیان اینکه 95 درصد از واحد های مسکونی روستایی سراب سند دار هستند گفت : این شهرستان در توزیع و تحویل اسناد مالکیت روستایی رتبه اول استانی را داراست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حافظ باباپور در جلسه بررسی مشکلات طرح های عمرانی بنیاد مسکن سراب افزود :حدود 5 هزار منزل مسکونی روستایی در سراب بدون سند مالکیت هستند که ظرف مدت 2 سال اسناد آنها نیز تحویل داده خواهد شد .

وی با بیان اینکه از 130 روستای بالای 20 خانوار سراب تا کنون در 50روستا طرح هادی اجرا شده است افزود : جهت اجرای این طرح ها افزون بر 86 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است .

وی ادامه داد : درسالجاری در 19روستای دیگر نیز این طرح در حال اجراست که جهت اجرای آنها حدود 15میلیارد ریال صرف خواهد شد .

باباپور همچنین از اتمام عملیات احداث برج دوقلوی بهاران تا نیمه اول سالجاری خبرداد و افزود : این پروژه دارای 312 واحد مسکونی و51 واحد تجاری است که در 16 طبقه در حال احداث می باشد .

وی اظهار کرد : جهت احداث این پروژه بیش از 250 میلیارد ریال هزینه صرف شده است .

درادامه فرماندار سراب، نیز با بیان اینکه 49 درصد از واحد های روستایی این شهرستان مقاوم سازی شده اند گفت : بیش از 7 هزار واحد دیگر نیز نیاز به مقاوم سازی دارند .

داود گرشاسبی ،با اشاره به وضعیت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر سراب افزود : از 367 واحد مسکن مهر تاکنون 314 واحد به اتمام رسیده است .
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.