سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

موفقیت ورزش استان در گرو توجه به آموزش است

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ما در تمام جنبه‎های ورزش و در هر سطحی نیاز به آموزش داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم در نشست با مدیرکل دفتر آموزش و برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان گفت: در بحث هدف‎گذاری برنامه‎های آموزشی، اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده است و ما برنامه‎های آموزشی را برای تمام هیات‎ها تدارک دیده‎ایم و خدا را شکر هیات‎های شهرستانی هم انصافاً با این همه بی‎پولی اقدامات خوبی انجام داده اند و کاملاً از آن ها راضی هستیم؛ چرا که در هدفگذاری هیات‎ها، برنامه های آموزشی نیز اتفاق افتاده است.


وی افزود: در بحث نیروی انسانی با کمبود نیرو مواجه هستیم و از 182 پست مصوب در چارت سازمانی در حال حاضر 76 پست سازمانی کمبود نیرو داریم و این موضوع شاید نگذارد حوزه آموزش بتواند به راحتی و مستقل فعالیت کند.

منعم تصریح کرد: در آموزش کارکنان خودمان، به لحاظ کمیت و تعداد ساعات آموزشی که برگزار کردیم، فرآیند خوبی را شاهد بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: ما در تمام جنبه‎های ورزش و در هر سطحی نیاز به آموزش داریم و اگر هر ساله رکوردها جابجا می‎شود، ماحصل دانش مربیان و مدیران است که منجر به افتخارآفرینی از سوی ورزشکار در کشور می‎شود.

وی افزود: همدان نیز از این امر مستثنا نیست و ما بیش از 200 برنامه آموزشی را از کارگاه گرفته تا دوره‎های مربیگری برنامه‎ریزی کرده‎ایم. جامعه ما شامل مربیان، داوران، باشگاه‎دارها و نیروی انسانی هستند که ما آن‎ها را دسته‎بندی کرده‎ایم و برای هر یک دوره‎های خاصی را طراحی کرده‎ایم.

منعم اضافه کرد: در مباحث مربیگری نیز، احساس ما این بود که آن قدر در بحث آموزش قوی ظاهر شویم که روزی به نقطه‎ای برسیم که هیچ مربی را از خارج از استان نیاوریم.

وی با اشاره به موضوع آموزش روسای هیات‎های ورزشی و مدیران شهرستانی نیز خاطر نشان کرد: در بررسی و نیازسنجی که انجام شد، سعی کردیم مقداری در بحث آموزش، همگن‎تر و متجانس‎تر شویم. همچنین پیگیری کرده‎ایم که در میان مدیران هیات‎ها، یک دیدگاه استراتژیک حاکم شود که به یاری خدا، این پیگیری‎ها در سال آینده اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.