مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: 28 ایستگاه مطالعه ثابت و سیار در همدان فعالیت می کنند .

28 ایستگاه مطالعه ثابت و سیار در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عاطفه زارعی با اشاره به اینکه از این تعداد 25 ایستگاه مطالعه ثابت و3 ایستگاه سیار هستند افزود: ایستگاه های مطالعه در بیمارستان ها،پایانه های مسافری، اتوبوس های شرکت واحد وبرخی از دستگاه های اجرایی استان ایجاد شده است.


وی با اشاره به توزیع مجلات و نشریات در ایستگاه‌های مطالعه استان ادامه داد: علاوه بر کتاب‌ها، نسخه‌ای از نشریات نیز داخل این ایستگاه‌ها برای مطالعه قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: ازابتدای سال 91 در طرح راه اندازی ایستگاه مطالعه بیش از 310 هزار و 500 نسخه کتاب به ایستگاه‌های مطالعه اختصاص داده شده است و در سال 94 بیش از 60 هزار نسخه کتاب به ایستگاه‌های مطالعه استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان مجلات و نشریات قابل عرضه را در عناوین مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عنوان وخاطرنشان کرد درعنوان ها در ایستگاه های مطالعه قرار داده شده است.

زارعی از توزیع کارت کتاب در ایستگاه های مطالعه خبرداد و گفت: اطلاعات کتاب به صورت چکیده داخل این کارت‌ها یادداشت شده تا علاقه‌مندان بتوانند از این فرصت نیز به منظور آشنایی با کتاب استفاده کنند.

وی گفت: همچنین تمام کتابخانه‌های استان به اینترنت پرسرعت و سامانه جامع مدیریت اطلاعات کتابخانه مجهز شدند و اتصال همزمان کتابخانه‌ها به سامانه اتوماسیون اداری از دیگر اقدامات انجام شده پارسال بوده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.