سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

توجه به افزایش سطح علمی دانش‌آموزان در ماهشهر

آموزش‌و‌پرورش ماهشهر به سطح علمی دانش‌آموزان اهتمام ویژه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره آموزش و پرورش ماهشهر گفت: این اداره به افزایش سطح علمی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف توجه ویژه‌ای دارد.

عبدالواحد عبادی افزود: تعلیم و تربیت نیروی انسانی در هر جامعه‌ای یکی از مهم‌ترین و بنیانی‌ترین مبانی و اصول بوده، به‌ویژه در دین مبین اسلام که بر آن تأکید فراوان شده است .

وی گفت: برای انجام این برنامه، اداره آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی، توجه ویژه‌ای به سطح علمی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف داشته و در کنار آن برنامه‌های مختلف علمی آموزشی برای پیشرفت هرچه بیشتر دانش‌آموزان انجام داده است .

رئیس اداره آموزش و پرورش ماهشهر افزود: یکی از این اقدامات برگزاری جشنواره‌های علمی فرهنگی، هنری و ورزشی در مقاطع مختلف تحصیلی بوده که یکی از آنها برگزاری جشنواره انس با قرآن ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی است که مورد حمایت مسؤولان بود.

عبادی گفت: در انجام برگزاری امتحانات با در نظر گرفتن برنامه‌های پیش‌بینی شده به‌ویژه امتحانات نهایی و فراهم‌سازی شرایط برای آزمون کنکور سراسری امیدواریم شاهد موفقیت دانش‌آموزان ماهشهری باشیم .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.