سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افراد خیر در حوزه سلامت پاداش خود را از خداوند می گیرند

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تمامی کسانی که در مجمع خیرین سلامت تلاش کردند، گفت: افراد خیری که در حوزه سلامت کار کردند اجر و پاداش خود را از خداوند منان دریافت می‌کنند.

 
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی پیش از ظهر امروز در سومین اجلاس هیأت امنای مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تمامی کسانی که در این مجمع تلاش کردند، اظهار کرد: قطعا افراد خیری که در حوزه سلامت کار کردند اجر و پاداش خود را از خداوند منان دریافت می‌کنند.
 
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه تلاش شود تا اهتمام کامل بین مجمع و خیرین بیشتر شود، گفت: ظرفیت‌های استان کم نیست و باید به خدمت گرفته شوند در عرصه سلامت، آموزش و مدرسه و در آینده اقتصاد مقاومتی نیازمند خیر در بخش صنعت است و در آینده باید در کشور مجمع خیرین صنعت داشته باشیم.
 
آیت‌الله ملک‌حسینی اهداف اقتصاد مقاومتی در این معنا خلاصه شود دولتی لاغر و جامعه‌ای قدرتمند و این قدرتمندی جامعه حاصل نمی‌شود مگر ظرفیت‌های موجود در دست انسان‌های پاک در جهت خدمت به جامعه به کار گرفته شود که نیازمند اهتمام و تلاش است که به کار گرفته شود.
 
وی با تأکید بر اینکه در انجام کار خیر باید نیاز مخدوم مدنظر گرفته شود نه نیاز خادم، گفت: در صورتی که میل خادم بر نیاز مخدوم ترجیح داده شود شاید امروز آن فرد را تحسین ولی قطعا در آینده نگرانی‌هایی خواهیم داشت.  
 
آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان اینکه خدمت به مفهوم مطلق نیست بلکه به مفهوم شناور است و اگر از نقطه‌ای شروع می‌شود به سمت آینده حرکت کند، گفت: شناخت مصلحت مخدوم نه میل مخدوم حرکت شود و سرمایه‌هایی که جذب می‌شود بهینه انجام گیرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: کارگروه سلامت استان فارس فعال شد و قرار شد نخبگان استان در هر نقطه‌ای که حضور دارند ظرفیت بالایی برای استان محسوب می‌شوند و کارگروه‌های اقتصادی، فرهنگی، فرهنگی و ..طراحی شود تا استان فارس به عنوان مجمع معین باشد تا در موقعیت مناسبی مجمع خیرین سلامت کار خود را جداگانه انجام دهد.
 
ملک‌حسینی بیان کرد: تا انسان شخصیت شکل یافته‌ای پیدا نکند و نداند در چه موقعیت اجتماعی قرار دارد نمی‌توان از این افراد انتظار داشت.
 
وی ادامه داد: بی‌شک کسانی می‌توانند به مجمع خیرین سلامت کمک کنند که بدانند انسان، انسانیت و درد و مرض یعنی چه.
 
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت مدیریت کار خیر تاکید کرد و گفت: افرادی هستند که کار خیر انجام می‌دهند ولی مدیریت لازم بر این کار خیر ندارند.
 
وی تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت یعنی گروهی که می‌توانند ثروت‌هایی که باید برای سلامت جامعه مصرف شود را مدیریت کنند و نیازمند ترکیبی منسجم به لحاظ تخصصی است.
 
انتهای پیام/و
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.