سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی: دستیاران جلالی استعفای مکتوب نداده اند

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: مذاکرات باشگاه سایپا با اعضای کادرفنی ادامه دارد و آن ها تاکنون استعفای کتبی به ما نداده اند.

بیت اله رضایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره این که پس از برکناری مجید جلالی، فرهاد پورغلامی دستیار وی حاضر نیست در 2 بازی پایانی فصل روی نیمکت سرمربی گری سایپا بنشیند، بیان کرد: در جلسه امروز با پورغلامی و سایر اعضای کادرفنی، درباره ادامه همکاری آن ها با باشگاه سایپا تا پایان فصل مذاکره کردیم. فرهاد پورغلامی تاکنون هیچ نامه استعفایی به ما نداده است. از طرفی به پیشنهاد باشگاه سایپا برای ادامه همکاری جواب قطعی نداده است.

وی افزود: در فوتبال حرفه ای عرف است که پس از برکناری سرمربی، دستیار وی تا مشخص شدن سرمربی جدید هدایت تیم را به عهده بگیرد. باشگاه سایپا طبق همین عرف خواستار نشستن پورغلامی روی نیمکت سرمربی گری تا پایان فصل است. حتی اگر این مربی قصدی برای ادامه همکاری با ما نداشته باشد باید به صورت مکتوب این موضوع را به باشگاه اطلاع دهد.

مدیرعامل باشگاه سایپا درخصوص این که مجید جلالی سرمربی برکنارشده این تیم، تمایل به ادامه همکاری دستیارانش با سایپا تاپایان فصل دارد، گفت: من و جلالی نمی توانیم برای پورغلامی و سایر اعضای کادرفنی تعیین تکلیف کنیم. من هم مانند جلالی به ادامه همکاری اعضای کادرفنی تمایل دارم اما آن ها خودشان تصمیم گیرنده نهایی هستند. به هر حال باشگاه سایپا رسم قهرمانی و پهلوانی را درباره اعضای کادرفنی مراعات کرده است!

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.