استعفای مدیرعامل سایپا در پایان لیگ پانزدهم،

رضایی: قرارداد جلالی 2 بازی دیگر به پایان می رسد/مربی سایپا برای فصل بعد ایرانی است

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: مجید جلالی تا پایان فصل قرارداد دارد اما در جلسه هیئت مدیره درباره وضعیت کادرفنی تصمیم گیری خواهد شد.

رضایی: قرارداد جلالی 2 بازی دیگر به پایان می رسد/ مربی سایپا برای فصل بعد ایرانی استبیت الله رضایی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سرنوشت مجید جلالی برای ادامه سرمربیگری در سایپا، بیان کرد: جلالی تا پایان لیگ پانزدهم با سایپا قرارداد دارد و تنها 2 بازی تا پایان این قرارداد، زمان باقی مانده است.

وی در بازی با استقلال اهواز به دلیل محرومیت نمی تواند روی نیمکت تیم ما بنشیند. در آخرین بازی سایپا در لیگ برتر مقابل نفت هم، یا جلالی روی نیمکت می نشیند یا یکی از دستیارانش وظیفه هدایت تیم ما را به عهده می گیرد.
 
وی درباره جلسه فردای هیئت مدیره باشگاه سایپا و تاثیر خروجی این جلسه روی وضعیت جلالی، اظهار داشت: جلسات هیئت مدیره باشگاه سایپا دوشنبه هرهفته برگزار می شود، در جلسه فردا نیز درباره وضعیت تیم در ادامه فصل، برنامه های فصل بعد و وضعیت کادرفنی تصمیم گیری خواهد شد.
 
وی در خصوص این مسئله که باشگاه سایپا با یک مربی ترک تبار برای حضور روی نیمکت این تیم برای فصل بعد، مذاکراتی داشته است یا خیر؟ گفت: باشگاه سایپا در هفته های اخیر با باشگاه گنجلر بیرلیگی ترکیه تفاهم نامه همکاری امضا کرد اما با هیچ مربی از این کشور برای هدایت تیم در فصل آینده مذاکره ای نداشتیم. به احتمال 99 درصد برای فصل بعد لیگ برتر از مربی ایرانی استفاده خواهیم کرد.
 
مدیرعامل باشگاه سایپا درباره احتمال استعفا از سمت خود به دلیل اختلاف با اعضای هیئت مدیره این باشگاه، بیان کرد: اختلافی بین اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه سایپا وجود ندارد.  از این موضوع نارحتم که تیم ما با وجود هزینه بالا در لیگ پانزدهم به هیچ وجه نتوانست نتایج مد نظر را کسب کند.

لیگ پانزدهم جزو معدود سال هایی بود که مبلغ قرارداد بازیکنان سایپا به صورت اصولی و کامل پرداخت شد اما این امر نتیجه ای برای ما نداشت. البته پرداخت کامل دستمزد بازیکنان براساس میزان عملکرد آن ها در فوتبال حرفه ای امری بدیهی است اما در لیگ امسال دیدیم که برخی تیم ها با وجود مشکلات مالی زیاد، در نتیجه گیری عملکرد درخشانی ثبت کردند. با این وجود در پایان فصل به احتمال فراوان از مدیریت باشگاه سایپا استعفا می دهم و تصمیم گیری نهایی درباره این تصمیم به عهده هیئت مدیره باشگاه و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار