با جدایی اعضای کادرفنی سایپا، مسئولان این باشگاه کاپیتان سابق خود را به عنوان گزینه نهایی جانشینی جلالی در نظر گرفته اند.

دستیاران جلالی هم از سایپا کناره گیری کردند/ مربی تیم ششم لیگ امیدهای تهران گزینه جانشینی آقا معلمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از برکناری مجید جلالی از سرمربی گری سایپا، مسئولان این باشگاه فرهاد پورغلامی را برای سرمربی گری این تیم تا پایان رقابت های لیگ برتر انتخاب کردند اما این مربی از پذیرش پیشنهاد سرمربی گری نارنجیپوشان خودداری کرد. تلاش های بیت اله رضایی برای متقاعد کردن پورغلامی به نتیجه نرسید و هر چند به قول مدیرعامل باشگاه تاکنون هیچ یک از کادرفنی سایپا، استعفای کتبی خود را به این باشگاه تحویل نداه اند اما باید همکاری دستیاران جلالی با نارنجی پوشان را پایان یافته تلقی کرد.

بر همین اساس علاوه بر کناره گیری فرهاد پورغلامی، حمید مطهری دستیار دوم جلالی، مصطفی سفال منش مربی دروازه بان ها، مسعود میرزاده مربی بدنساز و محمد پالیزوان آنالیزور این تیم هم از سایپا جدا شدند.

از جمع کادرفنی سابق سایپا فقط کیانوش رحمتی مربی و اصغر حاجیلو سرپرست این تیم که منتخب باشگاه برای حضور در کادرفنی بودند ، به فالیت خود ادامه خواهند داد.

پس از این اتفاقات از ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا به عنوان جدی ترین گزینه جانشینی جلالی نام برده شد اما نارنجی متعصب در برهه کنونی علاقه ای به مربی گری ندارد.

گفته می شود محمد سلطانی هافبک و کاپیتان اسبق نارنجی پوشان که در حال حاضر، سرمربی گری تیم امید این باشگاه را به عهده دارد، آخرین گزینه مسئولان باشگاه برای جانشینی جلالی در 2 بازی آتی مقابل استقلال اهواز و نفت تهران است و به احتمال فراوان این سمت را قبول خواهد کرد.

سلطانی در رقابت های فصل 1394 لیگ برتر امیدهای تهران، نارنجی پوشان را به رتبه ششم رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار