سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: مجید جلالی از دستیارانش خواسته تا پایان فصل، در سایپا به فعالیت ادامه دهند.

اصغر حاجیلو در گفت و گو با حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره این که به نظر می رسد پس از برکناری مجید جلالی از سرمربی گری سایپا، سایر اعضای کادرفنی این تیم هم قصدی برای ادامه فعالیت در جمع نارنجی پوشان ندارند، بیان کرد: قرار بود دستیاران جلالی صبح امروز، جلسه ای با رضایی مدیرعامل باشگاه داشته باشند. برخی از اعضا پس از برکناری جلالی تمایل چندانی به فعالیت و نشستن روی نیمکت در 2 بازی آتی ندارند. این موضوع طبیعی است اما امیدوارم اگر می توانند در بازی مقابل استقلال اهواز و نفت نیز به سایپا کمک کنند.
 
وی افزود: مجید جلالی با دستیارانش صحبت کرده و از آن ها خواسته بدون توجه به برکناری وی، شرایط حرفه ای را رعایت کنند و وقتی مدیرعامل خواستار ادامه فعالیت آن ها است، رفاقت را کنار گذاشته و تیم سایپا را در 2 بازی آتی همراهی کنند.
 
حاجیلو ادامه داد: من از طریق رسانه ها شنیدم که پورغلامی قصدی برای سرمربی گری ندارد اما تا زمانی که خودش این موضوع را اعلام نکند و  مسئولان باشگاه هم با تصمیم پورغلامی موافقت نکنند، نمی توان به این بحث پرداخت.
 
سرپرست تیم فوتبال سایپا درباره این که خودش در این تیم به فعالیت ادامه می دهد، بیان کرد: با تصمیم باشگاه برای سرپرستی سایپا انتخاب شدم. با مجید جلالی به این تیم نیامدم که بخواهم با برکناری وی از سایپا جدا شوم. در زمان سرمربی گری حجازی در استقلال از سوی ناصر خان برای سرپرستی انتخاب شدم که پس از کنار گذاشته شدن حجازی به رسم رفاقت از استقلال جدا شدم اما در حال حاضر چنین وضعیتی وجود ندارد و  تا زمانی که باشگاه سایپا خواستار همکاری با من باشد، به فعالیت خودم ادامه می دهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار