سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

افتتاح مرکزتحقیقات انرژی و توسعه پایدار

مرکز تحقیقاتی انرژی در زمینه انرژی ساختمان ها و روش های نوین استفاده بهینه از انرژی فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛مرکز تحقیقات انرژی و توسعه پایدار دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان افتتاح شد .
 رنجبر بهادری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: مرکز تحقیقاتی انرژی، با بهره گیری از توان علمی30 عضو هیات علمی متخصص این حوزه و تجهیزات به روز در زمینه  ممیزی انرژی  ساختمان ها و روش های نوین استفاده بهینه از انرژی فعالیت می کند. هادی کارگر شریف آباد رئیس مرکز تحقیقاتی انرژی دانشگاه آزاد اسلامی از انعقاد 4 قرارداد همکاری برون دانشگاهی به ارزش 150 میلیون تومان در بخش گاز، آب و فاضلاب و کنترل انرژی در ساختمان های اداری و واحدهای صنعتی خبرداد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کشور هم با اعلام راه اندازی سامانه ساها برای استفاده  بهتر پژوهشگران گفت: با راه اندازی این سامانه، محققان از امکانات آزمایشگاهی دانشگاه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استفاده می کنند. واشقانی فراهانی گفت: پژوهشکده مرکزی  دانشگاه آزاد تاکنون 10 مرکز تحقیقاتی و 10 آزمایشگاه تخصصی برتر این دانشگاه در کشور را به عضویت درآورده است. به گفته  فراهانی مراکزی  که فعالیت های مبتنی بر دانش و فناوری کاربردی  و تولید ثروت داشته باشند با عضویت در این پژوهشکده حمایت می شوند.
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.