سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان ؛

52 کیلو مواد در کوله پشتی

پلیس زرند وبم در عملیات های جداگانه ای بیش از 130کیلو مواد جاسازی شده را کشف ودو قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان فرمانده انتظامي شهرستان بم از کشف 87 کيلو و 500 گرم ترياک و دستگيري يک قاچاقچي در عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان خبر داد 

سرهنگ محمدرضا فداء گفت:مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم در پي انجام کار اطلاعاتی ،نسبت به استقرار ايستگاه بازرسي در محور بم-کرمان اقدام کردند.

وي افزود: در اين ايستگاه مأموران پس از توقيف يک دستگاه کاميون ،آن را جهت بررسي بيشتر به پارکينگ هدايت كردند.

وی خاطر نشان کرد : در بازرسي ازکاميون 87کيلو و 500 گرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در خودرو جاساز شده بود کشف و قاچاقچي به همراه مواد كشف شده به مراجع قضايي معرفي شد.

فرمانده انتظامي بم مقصد اين محموله را مركز كشور عنوان و تصریح کرد

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان زرند از کشف 52 کيلو و 800 گرم ترياك از درون دو كوله پشتی خبر داد و گفت: یک متهم نیز دراین بازرسی دستگير و تحويل مقامات قضايی شد.

سرهنگ نورعلي چوگانی افزود:مأموران پاسگاه انتظامی سيريز روز گذشته طي کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی سيريز – بافق به يك دستگاه خودرو پرايد مشكوك شدند.

وی خاطر نشان کرد: اگر چه خودرو پرايد قصد متواری شدن را داشت اما سرانجام در حوالی روستای سيريز متوقف و يكي از قاچاقچيان نيز دستگير شد.

وی تصریح کرد : در بازرسی فنی 52 كيلو و 800 گرم ترياك كه در دو كوله پشتي جاساز شده بود، كشف و خودرو به پاركينگ انتقال داده شد و متهم نيز تحویل مراجع قضايی داده شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.