سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

مراسم تشییع و وداع جامعه ورزشی همدان با شهید شمسی پور

معاون فرهنگی امور جوانان همدان گفت: مراسم افتخار برای پیکر شهید شمسی پور در استادیوم قدس همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ اسدالله ربانی‌مهر با عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت علیرضا شمسی‌پور افزود: این شهید بزرگوار یکی از رزمندگان با اخلاق و الگو بودند.

وی با بیان اینکه شهید شمسی‌پور سابقه ریاست بسیج ورزشکاران استان همدان، ریاست هیئت تیراندازی و هیئت دوچرخه‌سواری را در استان داشت تصریح کرد: شهید شمسی‌پور از مدیران و ورزشکاران بااخلاق  دراستان بود و قرار بود از ایشان در همایش «اخلاق و ورزش» به عنوان مسئول ورزشی برتر تجلیل شود.

وی اظهار داشت این شهید بزرگوار از افتخارات جامعه ورزش است که توانست با نیت پاک خود جایگاه ویژه ای برای خودانتخاب کند.

معاون فرهنگی امور جوانان با اشاره به اینکه استقبال پیکر شهید شمسی‌پور ساعت 18 امروز از میدان شهید سردار همدانی انجام خواهد شد ادامه داد: ساعت 18:30 امروزنیز مراسم افتخار و وداع در استادیوم قدس انجام می‌شود.

گفتنی است، شهید علیرضا شمسی پور از غواصان کهنه کار در دوران دفاع مقدس بود و  در مسئولیت‌های مختلفی از قبیل فرمانده گردان 153 قاسم ابن‌الحسن(ع)، فرمانده گردان فاطمیون در سوریه، تخریبچی، فرمانده گردان غواصی جعفر طیار(ع) به دفاع از اسلام و کشور پرداخته بود، شمسی پور به عنوان یک ورزشکار، مربی و مدیر ورزشی نیز در مسئولیت های متعددی از جمله مدیریت باشگاه فجر و سرپرستی باشگاه پاس همدان، رئیس هیأت دوچرخه‌سواری همدان، سرپرست کمیته تریال کشور، دبیر هیأت فوتبال و مسئول بسیج ورزشکاران استان همدان فعالیت داشته است.

 این فرمانده دوران دفاع مقدس که در سوریه و عراق نیز با دست پروردگان صهیونیسم نبرد کرده بود، روز یکشنبه در ارتفاعات کانی مانگای عراق، هنگام جستجوی پیکر شهدای دوران دفاع مقدس در اثر انفجار مین به شهادت رسید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.