سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«آنک جنگ، اینک داستان» در نمایشگاه كتاب رونمایی می‌شود

كتاب «آنک جنگ، اینک داستان» گزارش تفصیلی سلسله نشست‌های تخصصی شورای سیاست‌گذاری داستان و رمان دفاع مقدس است.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ احمد شاكری، نویسنده، پژوهشگر و منتقد ادبی آثار دفاع مقدس، با بیان اینكه كتاب «آنک جنگ، اینک داستان» حاصل 25 نشست تخصصی‌ از سوی شورای سیاست‌گذاری داستان و رمان دفاع مقدس است، گفت: این اثر كه در سال گذشته كار پیاده سازی و تنظیم گفتگوهای آن به اتمام رسیده، ساعت 16 جمعه 17 اردیبهشت ماه در نمایشگاه كتاب تهران رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: كتاب «آنک جنگ، اینک داستان» كه از سوی نشر صریر به چاپ رسیده، دربردارنده جلسات بررسی ادبیات دفاع مقدس توسط شورای سیاست‌گذاری داستان و رمان دفاع مقدس و با حضور نویسندگان این آثار و كارشناسان و منتقدان ادبی است؛ كه برخی از این نشست ها در محل حوزه هنری برگزار شدند.

شاكری تاكید كرد: این نشست های تخصصی دارای مباحث مفید و مورد علاقه محققان، دانشجویان و نویسندگان دفاع مقدس است و می‌تواند منبع خوبی برای آشنایی نویسندگان و محققان جوان با مباحث مختلف ادبیات دفاع مقدس باشد.

این نویسنده با بیان اینكه كتاب «جستاری در اصطلاح‌شناسی و مبانی ادبیات داستانی دفاع مقدس» نیز به تازگی به چاپ رسیده است، اظهار كرد: این اثر نیز توسط انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نمایشگاه كتاب تهران عرضه خواهد شد.

وی افزود: كتاب «جستاری در اصطلاح‌شناسی و مبانی ادبیات داستانی دفاع مقدس» درباره اصطلاحات ادبیات داستانی دفاع مقدس و خاستگاه آن‌ها و تفاوت اصطلاح‌های مربوط به مبانی ادبیات دفاع مقدس بحث می‌كند و اصطلاحات منتخبی را در هر مورد معرفی می‌كند.

او همچنین از عرضه رمان های «انجمن مخفی» و «عریان در برابر باد» از سوی نشر سوره مهر در نمایشگاه كتاب تهران خبر داد.

احمد شاكری داستان‌نویس و منتقد ادبی است. از دیگر كتاب‌های او می‌توان به «نفس» و مجموعه داستان «باران نیمروز» اشاره كرد.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.