سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

سازش طایفه ای بوسه برچوبه دار زد

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان قلعه گنج صبح امروز از برگزاري جلسه صلح و سازش بين دو طايفه به همت پليس اين شهرستان خبر داد و گفت: در پي اين رويداد دو نفر از حكم قصاص نجات يافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرگرد علي اميري گفت: درگيري بين دو طايفه از شهرستان قلعه گنج كه از سال 89 آغاز شد، رعب و وحشت زيادي را در بين همشهريان ايجاد كرده بود.
 
وی افزود: با توجه به اقليم منطقه و زندگي طايفه اي در قلعه گنج متاسفانه هر ساله شاهد اتفاقات ناگواري در خصوص انتقام جويي و كينه هاي قديمي توسط طوايف شاهد هستيم.

وي بيان داشت: با گذشت چندين سال زندگي طوايف و درگيري هايي كه بعضا منجر به قتل مي شد خوشبختانه با تدابير و رهنمود هاي فرماندهي انتظامي قلعه گنج براي از بين بردن اختلافات و سازش بين طوايف و برپايي امنيت كامل جلسات پي در پي برگزار شد كه در نهاد به سازش بين اين دو طايفه انجاميد.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان قلعه گنج اضافه كرد: با همت نهاد رهبري در سيستان و بلوچستان و جنوب كرمان و برگزاري چندين جلسه جهت سازش بين اين دو طايفه بالاخره صبح امروز اين طوايف سرشناس با يكديگر به صلح و سازش پرداختند و در اين رابطه دو نفر از حكم قصاص نجات يافتند تا خوشبختانه با همكاري و همياري طوايف شاهد امنيت بيشتر در اين شهرستان باشيم.

 امیری گفت: قانون بايد همواره رعايت شود و ما اگر در مسائلي با يكديگر نيز اختلاف داريم بايد از مبادي قانوني اقدام كنيم و ديگر زمان درگيري هاي قبيله اي براي حل مشكلات به سر آمده

برچسب ها: سازش ، طایفه ، قلعه گنج ، درگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.