سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورزان محصولات کشاورزی را زیرپوشش بیمه قرار دهند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: محصولات کشاورزی استان زیرپوشش بیمه صندوق حمایت از کشاورزی قرار گیرد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مجید محنایی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط آب و هوایی استان و ورود خسارت به اراضی کشاورزی و باغی گفت: سرمازدگی، طوفان، تگرگ، تندباد و خشکسالی موجب خسارت به اراضی کشاورزی و باغی و از بین رفتن محصولات کشاورزی می‌شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فاصله بین خسارات‌ وارده شده در اثر بلایای طبیعی به اراضی کشاورزی تا زمان پرداخت غرامت به کشاورزان چندین سال به طول می‌انجامد که انتظار می‌رود غرامت خسارات کشاورزی در اسرع وقت پرداخت شود.
 
وی بر انجام اقدامات لازم برای فرهنگ سازی پوشش بیمه کشاورزی در استان تأکید کرد و گفت: به دلیل بلایای طبیعی، کشاورزی از امنیت کافی برخوردار نیست و محصول کشاورزی در اثر سیل، خشکسالی و سایر بلایایی طبیعی به طور کلی از بین می‌رود.
 
این مسئول تصریح کرد: محصولات کشاورزی استان زیرپوشش بیمه صندوق حمایت از کشاورزی قرار گیرد.
 
محنایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه میزان مصارف بانکی استان بیش از منابع است، خاطرنشان کرد: مصارف بانکی استان 8 درصد بیشتر از منابع است.
 
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.