استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای استان در آبان ماه جاری بر ساماندهی تصاویر شهدای استان تا قبل از زمان برگزاری این اجلاسیه تأکید کرد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به برگزاری اجلاسیه بیش از 1800 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجلاسیه شهدای استان آبان ماه جاری به میزبانی شهر یاسوج برگزار می‌شود.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر آمادگی کامل استان برای برگزاری این اجلاسیه تأکید کرد و افزود: ساماندهی تصاویر شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از زمان برگزاری این اجلاسیه با مشارکت سپاه و شهرداری استان انجام می‌شود.
 
وی تصریح کرد: طبق گزارشات انجام شده ساماندهی تصاویر در شهر یاسوج به خوبی انجام شده اما در شهرهای گچساران و دهدشت نیاز به کار بیشتری است.
 
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اعتبار لازم برای اجرای این طرح را 6 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد تا روند کار به سرعت انجام شود.
 
خادمی خواستار اجرایی شدن مصوبات این شورا شد و گفت: هر چه به سمت زمان برگزاری کنگره نزدیک می‌شویم جلسات بیشتری و با حضور مدیران دستگاه‌ها برگزار شود.
 
انتهای پیام/و
برچسب ها: ساماندهی ، تصاویر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.