مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی كهگیلویه وبویراحمد از فعال شدن 39 واحد تولیدی و صنعتی كوچك طی سال های 93 و 94 در این استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سهراب بنام افزود: میزان اشتغالزایی این تعداد واحد صنعتی فعال شده بر اساس استعلام و لیست بیمه تامین اجتماعی 256 نفر است.
وی بیان كرد: در دو سال گذشته نیز 34 واحد تولیدی و صنعتی نیمه تمام مستقر در شهرك های صنعتی 13 گانه استان به بهره برداری رسیده است.
وی میزان اشتغالزایی این تعداد واحد صنعتی را نیز افزون بر 350 نفر اعلام كرد و یادآور شد: مهمترین مشكل در زمینه واحدهای تولیدی و صنعتی راكد كمبود نقدینگی است.
وی تصریح كرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده حدود 60 درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی واقع در شهرك های صنعتی این استان اكنون راكد و یا نیمه فعال هستند كه بخش عمده ای از مشكلات آنها نبود سرمایه در گردش است.
بنام كمبود مواد اولیه، اختلافات میان شركا، فرسودگی ماشین آلات ، نداشتن توان مدیریتی ، ففقدان بازار مناسب و نداشتن دانش فنی روز را از دیگر مشكلات و چالش های فراروی واحدهای تولیدی نیمه فعال در این استان ذكر كرد.
بنام مهمترین ماموریت و رویكرد اصلی شركت شهرك های صنعتی این استان را نیز تكمیل واحدهای صنعتی نیمه تمام و توسعه شهرك های موجود بر اساس مزیت های منطقه ای به جای ایجاد واحد های جدید دانست.
وی تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی فعال و دارای پروانه بهره برداری در شهرك ها و نواحی صنعتی استان را 271 مورد اعلام كرد.
وی تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی در دست اجرا در شهرك ها و نواحی صنعتی استان را نیز حدود 130 مورد عنوان كرد.
 
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.