سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

تاکید استاندار خراسان جنوبی بر تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام

استاندار خراسان حنوبی بر ضرورت تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام خراسان جنوبی تا پایان سال‌جاری تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار ظهر امروز در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی، اظهار داشت: از آنجایی که رهبر انقلاب اسلامی ایران امسال را به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری کرده‌اند، مدیران برای خدمت و رفع مشکلات مردم همت کنند.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید یک اقدام عملیاتی در سطح استان انجام شود تصریح کرد: باید در سال جاری یک برنامه قابل قبول در راستای تحقق شعار سال عرضه کنیم و این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه همه دستگاهَ‌ها پای کار بیایند.

خدمتگزار ادامه داد: همه مدیران و مسئولان در بخش‌های مختلف تلاش کنند تا با ارائه خدمات مطلوب و مناسب در راستای تحقق شعار سال گام بردارند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی در کشور برعهده معاون اول رئیس جمهور است، یادآور شد: این امر در استان‌ها به استانداران محول شده است.

استاندار خراسان جنوبی به پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان اشاره کرد و افزود: در شرایط کنونی که حجم بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور وجود دارد باید برنامه‌ریزی مناسبی برای واگذاری این پروژه‌ها به بخش خصوصی صورت بگیرد.

خدمتگزار هدف از این امر را برگشت سرمایه مستهلک دانست و گفت: تاکنون نتوانستیم متقاضی در این زمینه جذب کنیم.

وی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، بررسی مشکلات تولیدکنندگان و راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه تعطیل را از اموری که در سال جاری باید با ارائه دستور کارهای مشخص و قابل اجرا مورد توجه برنامه‌ریزان و متولیان امر قرار گیرد، برشمرد.

خدمتگزار با اشاره به لزوم توجه به رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: هر چند که در سال گذشته برنامه‌های جامعی در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمرانی، روستایی، فرهنگی و اجتماعی انجام شد ولی امسال نیز باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.