پنجم ‌اردیبهشت ماه، سالروز حادثه ‌معجزه‌آسای شکست مفتضحانه شیطان بزرگ در صحرای طبس و سالروز شهادت سردار شهید محمد منتظر قائم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ متن پیام وجه الله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز 5 اردیبهشت ماه ،بدین شرح است؛ شکست آمریکا، کوششی برای رها سازی گروگان‌های آمریکایی بود که در جریان تسخیر لانه جاسوسی، به دست دانشجویان پیرو خط امام به دام افتاده بودند.

حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس که علیرغم همه تدارکات و برنامه ریزی ها، به شکست انجامید؛ مؤید قدرت فائقه و تامه الهى و وهن و سستى کید و مکر دشمنان خدا است. در واقعه طبس، در حقیقت، خداوند متعال با توفان شن، پرده دیگری از چهره زشت حاکمان واشنگتن را برداشت و تجاوز آشکار و مغایر با قوانین و موازین بین‏المللی آنان را به نمایش گذاشت؛ حتى مرور کوتاهى بر واقعه طبس و طرح آن و نیز نگاهى به شکست عبرت آموز متجاوزان مى تواند الهى بودن این انقلاب را به جهانیان نشان دهد.

اینجانب ضمن گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه و یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و نیز خاطره شهید والامقام این واقعه بزرگ و همه شهدای انقلاب، امیدورام ملت سرافراز ما با ادامه راه شهدای عزیز، تحت منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، در راستای آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و اهداف دولت تدبیر و امید به حرکت متعالی و امیدبخش خود ادامه ‏دهند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.