استاندار خراسان جنوبی گفت: فلسفه نیروهای مسلح حفاظت از کشور و نظام حاکم بر کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، وجه الله  خدمتگزار صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش خراسان جنوبی اظهار داشت: باید همواره یاد و خاطره شهدا، جانبازان و کسانی که در 8 سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند را گرامی بداریم.

وی افزود: تلاش همه کشور این است که برای حفظ و بقای کشور خود نیروهایی قوی بار بیاورند و نیروهای مسلح ما همواره از آمادگی کامل برخوردار بوده و این را از ابتدای انقلاب نیز ثابت کرده‌اند.

 وجه الله  خدمتگزار،با اشاره به وظایف نیروهای مسلح اظهار داشت: پاسداری از تمامیت ارضی، مبارزه با هنجارشکنی و گرفتن حق مظلوم از ظالم از وظایف نیروهای نظامی و انتظامی است.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هم اکنون مرزهای ما به واسطه  وجود نیروهای سلحشور از امن ترین مرزها به شمار می‌رود و اگر احساس شود در مرزها هرگونه ناامنی به وجود آمده توسط نیروهای ارتش، سپاه و بخش‌های مختلف این امنیت فراهم می‌شود.

خدمتگزار با اشاره به اینکه داخل کشور از سوی مقامات عالی تصمیماتی در شورای تأمین امنیت توسط نیروهای نظامی و انتظامی صورت می‌گیرد، یادآور شد: اگر قرار است از خود گذشتگی و ایثارگری در جامعه شکل گیرد توسط این نیروها اعمال می‌شود.

وی با اشاره به قرائت سوگندنامه توسط نیروهای نظامی ارتش، سپاه و دیگر بخش‌های نظامی بیان کرد: در این سوگندنامه آمده است به قرآن کریم در برابر شرف ملت عظیم ایران سرباز و سردار سلحشور اعلام می‌کنم با همه وجود آماده ام، از بزرگی ملت و تمامیت ارضی تا آخرین لحظه دفاع کنم.

استاندار خراسان جنوبی افزود: این پیام ارزنده ای است که سرباز گرانقدر که در میدان حضور دارند برای استحکام امنیت در داخل کشور بیان می‌کنند و این نیروها دشمن را می‌شناسند و بعد از دشمن شناسی نیز متناسب با آنها خود را بسیج می‌کنند.

خدمتگذار بیان کرد: بسیجیان که در سه اقشار وجود دارند و همه مردم نیز در کنار نیروهای مسلح آماده هستند و تمام توان خود را به کار می‌گیرند تا خدمتی خالصانه برای مردم فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه آمادگی نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و ارتش  و از خودگذشتگی بین آنها قابل تحسین است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در کشورهای دیگر ناامنی است اما در کشور ما امنیت کامل حاکم است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: همچنین نیروهای انتظامی همواره امنیت را برای تصمیم گیرندگان فراهم می‌کنند و اگر تصمیماتی در سطح ملی صورت می‌گیرد گام اول آن آمادگی است که توسط این نیروها فراهم می‌شود.

خدمتگذار افزود: ما باید ادامه دهنده راه شهدا بوده و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان را فراموش نکنیم و برای پیشرفت و عمران و آبادانی استان و کشور پهناور ایران برنامه‌ها را پیش ببریم.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.