سردار نقدی ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم پنجم اردیبهشت در صحرای طبس سخنرانی می کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ مراسم سالروز شکست مفتضحانه و خفت‌بار حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، پنجم اردیبهشت‌ماه و همزمان با سالروز این واقعه‌ی مهم تاریخی در محل صحرای طبس برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس با اعلام این خبر گفت:حامد زمانی برای اولین بار از صحرای طبس بازدید می کند .

سرهنگ علی قاسمی افزود: سخنرانی سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز برای این مراسم پیش‌بینی شده اما هنوز قطعی نشده است.

وی گفت: خانواده معظم شهید محمد منتظر قائم تنها شهید این واقعه، و خانواده شهید رحیمی و شهید باقری اولین خبرنگاری که در صحنه صحرای طبس حاضر شد به این مراسم دعوت شده‌اند تا از آنان تجلیل شود.

وی افزود: ویژه برنامه‌های متعدد دیگری شامل برگزاری دعای ندبه کشوری در محل آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(علیه السلام)، اجرای سرود، رونمایی از کارت ملی شهید منتظر قائم و رونمایی از تمبر یادبود ۵ اردیبهشت نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه شهید محمد منتظرقائم در شهر فردوس به دنیا آمد و در حادثه صحرای طبس به فیض شهادت رسید، بیان کرد: قرار است المانی از این شهید در شهر فردوس و بیرجند ساخته شود.

انتهای پیام/غ -س 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار