سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قانون شوراها با بهره‌گیری از قرآن کریم تبیین و تدوین شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت: خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم که قانون شوراها با بهره‌گیری از قرآن کریم تبیین و تدوین شده و در آن خیرخواهی برای شهر و مردم در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد، آیت‌الله سید احمد علم الهدی با حضور در جلسه علنی شورای شهرمشهد، افزود: شوراي چهارم شهر مشهد شورايي كاملا ولايي است و در مسير فرامين رهبر معظم انقلاب حركت مي كند.

وی اظهار داشت: شهر مشهد شهر امام رضا (ع) است و خدمت به ساكنان اين شهر خدمت به اين امام همام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: مسئولان باید به بسیاری از مسائل به شکل باورمندانه نگاه کنند و اجازه ندهند تا برخی از فضاهای سیاسی آن‌ها را احاطه کنند.

وي با اشاره به اینکه بسیاری از ما در گذشته از شیب خدمت در مناطق برخوردار رنج می‌بردیم، اظهار كرد: هم اكنون با رسيدگي به مناطق كم برخوردار و حاشيه شهر منجلاب هاي گذشته در اين مناطق جاي خود را به نظافت و رفاه داده و چهره حاشيه شهر عوض شده است.

امام جمعه مشهد افزود: اعضاي شوراي اسلامي شهر مشهد نبايد در مقابل برخي انتقادهاي مخرب از كارهاي ارزشي انجام شده در اين دوره، دچار شك و ترديد شوند .

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: باید دانست که غرض ورزی برخی از افراد چیزی ار ارزش اقدامات خدمت گزارانه خالصانه ‌نمی‌کاهد.

وی با اشاره به عملکرد شورای چهارم مشهد تأکید کرد: اگر بخواهیم عملکرد سه ساله شورای چهارم را به‌دور از هرگونه غرض‌ورزی ارزیابی کنیم باید بگوییم که عملکرد این شورا موفق بوده و فعالیت‌هایش یک امتیاز برای شهر محسوب می شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه ظهور و بروز خاصیت دین‌مداری اعضای شورای شهر یکی دیگر از فعالیت‌های آن است، گفت: تغییر شیب خدمت نشان از این دارد که اعضای شورای شهر فعلی خیر دینی هستند.

انتهای پیام/س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.