صحنه تئاتر مشهد در اردیبهشت ماه میزبان سه اثر پخته تئاتری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، صحنه تئاتر مشهد در اردیبهشت ماه میزبان تئاتر"تاریکی"، "سردسیر" و "زرافه" سه اثر پخته و حرفه ای تئاتر است که فرصت خوبی را برای علاقه مندان تئاتر ایجاد کرده تا از دیدن آن ها لذت ببرند.

نمایش " تاریکی" اولین تئاتر دو سویه مشهد به کارگردانی عبدالله برجسته در سالن اصلی تئاتر شهر از 24 فروردین تا 17 اردیبهشت به روی صحنه است.

تئاتر«تاریکی» به نویسندگی علی حاتمی نژاد و رئوف دشتی و طراحی و کارگردانی عبدا… برجسته هر روز یک نوبت در ساعت 19:30 پذیرای عموم علاقه‌مندان و هنردوستان مشهدی خواهد بود.

این نمایش در بخش تازه‌های تئاتر ایران سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر موفق به کسب عناوینی از جمله بازیگر نقش اول مرد، پوستر و بروشور و نیز تقدیر در بخش طراحی صحنه شد.

در این نمایش محمدرضا صولتی، علیرضا رواندل، مسعود عقلی، ندا محمدی، امیرحسین رضازاده و محمد جهانپا به ایفای نقش می پردازند.
همچنین نمایش «سردسیر» در تماشاخانه اشراق به صحنه رفته است و تا ١٧ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ١٩:٣٠ میزبان علاقه مندان خواهدبود.

نمایش "سردسیر" را محمد نقایی به رشته تحریر درآورده است و مصطفی ابهری و محمد نقایی آن را کارگردانی کرده اند.

در این نمایش حسین طاهری، جواد محمدزاده، سعید صادقی، مهسا اکبرپور، زینب مشعلدار آستانه و حسین شیبانی به ایفای نقش پرداخته اند.

گفتنی است؛ این نمایش پیش از این در بیست‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی(رضوان) عناوین اول طراحی صحنه، دوم بازیگری مرد، سوم کارگردانی، برگزیده موسیقی و تقدیر ویژه بازیگری را کسب کرده است.

نمایش سردسیر روایتگر داستانی عاشقانه در دوران جنگ سرد است که یکی از مهترین رویدادهای تاریخی قرن گذشته را از زاویه ای بکر به تماشای مخاطبان می‌گذارد.

همچنین اجرای نمایش «زرافه» در سالن بهار آغاز شد.این نمایش را محمدرضا تربتی و احسان روحی، کارگردانی و نویسندگی کرده اند.

در نمایش "زرافه" حسین شجاعی، امید سهرابی، میرحسین شماخی، فرخنده طالبی، کوریا حیدری، پریسا قدیریان و مهران مطیع به ایفای نقش می‌پردازند.

زرافه قصه آدمی است که علاقه دارد، به نوعی زندگی زرافه‌ای داشته باشد و نمی‌خواهد جایگاهی که به عنوان انسان دارد را از دست بدهد.

این نمایش تا 17 اردیبهشت ماه هرشب ساعت 18 در سالن بهار مجموعه تئاتر شهر میزبان تئاتردوستان خواهد بود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.