سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام همکاری وزارت علوم با نیروهای قراردادی

قائم مقام وزیر علوم از اتمام همکاری تعدادی نیروی قراردادی این وزارتخانه خبر داد.

محمدسعید تسلیمی قائم مقام وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اعلام این خبر، گفت: این نیروها از وزارت علوم اخراج نشده اند بلکه نیروهای قراردادی هستند که بنا به دلایلی با وزارتخانه در آینده همکاری نمی کنند.

وی با بیان اینکه وزارت علوم سه دسته، پایه استخدامی دارد، اظهار داشت: نیروهای وزارت علوم در سه دسته قراردادی، پیمانی و رسمی مشغول به فعالیت هستند؛ عده ای از این نیروهای قراردادی، به صورت پروژه ای با وزارت علوم همکاری می کردند که البته استخدامی هم در کار نبود.

تسلیمی تاکید کرد: این نیروها تا مدت زمان مشخصی همکاری می کنند اما وقتی کار تمام می شود یا امکان اتمام آن پروژه وجود ندارد، حضور این نیروها هم منتفی می شود.

گفتنی است؛ بر اساس بخشنامه وزارت علوم که به امضای محمد حسین امید معاون اداری مالی وزارت علوم رسیده و تصویر آن در برخی رسانه ها منتشر شده است، به کارگیری افراد خارج از ضوابط و مقررات قانونی، مجاز نیست و از تاریخ اول تیرماه 95 امکان حضور کسانی که فاقد رابطه استخدامی، ماموریت یا قرارداد قانونی مشخص با وزارت باشند، در ستاد وزارت وجود ندارد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.