سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوابگو نبودن اعتبار 300 میلیون تومانی بخش پژوهش در کهگیلویه و بویراحمد

معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج با اشاره به اعتبارات ناچیز بخش پژوهش در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اعتبار ناچیز 300 میلیون تومانی همه دستگاه‌ها جوابگوی اجرای حتی یک طرح هم نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛هجیر کریمی صبح امروز در نشست با مسئولان حوزه صنعت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای توسعه استان کهگیلوی و بویراحمد راهی جز پیوند دانشگاه و صنعت نیست، اظهار کرد: توسعه صنعتی مستلزم همکاری همه جانبه دانشگاه و صنعت است.

معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد کل اعتبارات دستگاه‌ها در زمینه پژوهش تنها 300 میلیون تومان است که با کل این پول حتی یک طرح درست و حسابی هم نمی‌توان اجرا کرد.

این مسئول دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: ظرفیت‌هایی در استان وجود دارد که اگر از آن‌ها به درستی استفاده شود شکوفایی در همه حوزه‌ها به خصوص صنعت ایجاد خواهد شد.

کریمی به موفقیت‌های دانشگاه یاسوج در زمینه پژوهشی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: توفیقات و موفقیت‌های زیادی در سال گذشته به دست آوردیم به نحوی که در حوزه پژوهش در کیفیت فعالیت‌های پژوهشی در بخش فنی و مهندسی در بین دانشگاهی کشور رتبه دوم را کسب کردم.

معاون پژوهشی دانشگاه یاسوج افزود: یکی دیگر از موفقیت‌های دانشگاه یاسوج در حوزه پژوهش به رتبه 9 این دانشگاه در فعالیت‌های پژوهشی برمی‌گردد.

این مسئول افزود: همچنین یکی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج در سال گذشته در نانو فناوری در کل کشور رتبه پنجم را کسب کرد که نشان دهنده ظرفیت‌های بزرگ پژوهشی دانشگاه یاسوج است.

وی با بیان این که از این ظرفیت‌ها برای توسعه صنعتی استان به راحتی می‌توان استفاده کرد، افزود: توقعی که صنعت از دانشگاه دارد نباید همانند توقعی باشد که از شرکت‌های فنی و مهندسی دارند.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: اعتبار ، پژوهش ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.