سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز،

پرداخت حقوق معوقه نیروهای پیمانکاری شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک گفت: در تاریخ 12/6/92 بعنوان زمان آغاز به کار رسمی فعالیت شورای چهارم حقوق معوقه کارکنان رسمی،اداری 8 ماه و حقوق معوقه کارکنان پیمانکاری نیروی انسانی 18 ماه بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سيد سام حسینی در جلسه علنی شورای شهر افزود: تا تاریخ 1/1/95 معوقه های حقوق کارکنان رسمى،اداری از 8 ماه به 10 ماه افزایش پیدا کرده است یعنی در دوران فعالیت شورای چهارم دو ماه به این معوقه ها اضافه شده است و حقوق معوقه کارکنان پیمانکاری نیروی انسانی تا تاریخ 1/1/95 از 18 ماه به 9 ماه کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: پیمانکاران نیروی انسانی شهرداری را شرکت های کویر بنادر و کلات سازه زاگرس عهده دار بوده اند
.

با این تفاسیر می شود ذکر کرد  در مجموع حقوق معوق کارکنان اداری و پیمانکاری در تاریخ دوازده شهریور سال نود و دو  26 ماه بوده که تا تاریخ 1/1/95 به 19 ماه کاهش یافته است.

شهرداری شهر 160 هزار نفری اندیمشک 555شامل 400 نیروی پیمانکار و 155 نیرو رسمی،اداری دارد که این آمار بیش از دو برابر حد مجاز و لازم است و این آمار نشان می دهد که به طور تقریبی از هر سیصد شهروند انديمشکى یک نفر کارمند شهرداری است.


چالش های  بزرگ و مشکلات چند ده ساله شهرداری اندیمشک،نیروی انسانی مازاد و ساماندهی نشده،ناتوانایی در پرداخت حقوق معوقه کارکنان و رقم پایین و ناکافی درآمد زایی می باشند که وضعیت شهرداری را به  مرز بحران رسانده است



انتهای پیام/

برچسب ها: خوزستان ، حقوق ، اندیمشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.