تعهدات مهارت آموزی خوزستان بر اساس ظرفیت های و توانمندی های مراکز تنظیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت:پیرو دستورالعمل ابلاغی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در خصوص برنامه ریزی تعهدات آموزشی سال 95 ضمن ابلاغ تمام دستورالعمل ها و شیوه نامه های ارسالی سازمان به مراکز استان اولین جلسه هماهنگی برگزار شد.

شهرام ملایی هزاروندی بیان کرد:جهت مشخص کردن سیاست ها و برنامه هایی که سازمان ابلاغ کرده است و تاکید بر برنامه ها شیوه های جدیدی که سازمان در دستور کار خود قرار داده است چهارچوب کار را مشخص و به همه مراکز ابلاغ شد.

وی عنوان کرد: تعهدات آموزشی مراکز ثابت، فارغ التحصیلان دانشگاه ها ، توانمندی آموزش ها در بخش روستا، کاهش آسیب های اجتماعی و تمامی اهدافی را که سازمان در سند به آن اشاره کرده است در قالب یک برش به مراکز ابلاغ شده است.

ملایی افزود:در این کارگاه آموزشی که با حضور روسا، مسئولین آموزش و کارشناسان آموزشگاه آزاد مراکز برگزار شد و بر اساس برش ابلاغی تعهدات آموزشی مرکز را تنظیم نمودند و بعد از اتمام کارگاه آموزشی این تعهدات آموزشی تنظیم و به ستاد سازمان ارسال می شود.

 وی خاطر نشان کرد: این تعهدات بر اساس ظرفیت های و توانمندی های مراکز تنظیم وبه رسالت اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که ترویج فرهنگ مهارت است خواهد رسید.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.