سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

آمادگی فرمانداری برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

فرمانداری ماهشهر برای برگزاری مرحله دوم انتخابات آمادگی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرماندار ماهشهرگفت:فرمانداری این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ماهشهر، هندیجان، امیدیه، جایزان، بندر امام از آمادگی کامل برخوردار است.
سالم عبادی افزود: همانطور که مرحله گذشته انتخابات با مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی، ادارات و سازمان های مختلف و با درایت و تدبیر فرماندار شهرستان برگزار شد در این مرحله نیز با نظم و ترتیب خوبی شاهد برگزاری انتخاباتی در خور شان خواهیم بود.
وی گفت: در جلساتی  که طی هفته گذشته با عوامل و نیروهای مرتبط شورای تامین و هیئت اجرایی برگزار شد راهکارهای مختلف برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد.
فرمانداری ماهشهرافزود: در یکی از این جلسات که هر دو نامزد انتخابات به مرحله دوم راه یافته نیز حضور داشتند، تذکرات و پیشنهادات لازم با در نظر گرفتن رفاه و آسایش مردم در حوزه های انتخاباتی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
 عبادی در خصوص برگزاری انتخابات در این مرحله گفت: ۱۲۸ شعبه با همکاری بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر اعم از عوامل اجرایی و سایر نیروهای مرتبط دردهم اردیبهشت ماه جاری کار برگزاری انتخابات را از سر خواهند گرفت.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.