سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین همایش فرصت های طلایی سرمایه گذاری در سرخس

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس از برگزاری نخستین همایش فرصت های طلایی سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل ریلی ، زمینی و هوایی در سرخس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، احمد صادقی گلمکانی با تشریح ظرفیت های قانونی حوزه ریلی زمینی و هوایی گفت: بمنظور ترغیب و تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی نخستین همایش فرصت های طلایی سرمایه گذاری حوزه حمل و نقل ریلی ، زمینی و هوایی با حضور مدیران ارشد کشوری ، استانی  و مدیران برترین شرکتهای حمل و نقل در حوزه CIS و شرکتهای حمل و نقل داخلی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس برگزار می شود.
وی افزود: در این همایش جمعی از صاحب نظران حوزه  سرمایه گذاری ،حمل و نقل نیز حضور خواهند داشت.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس با اشاره به محور های مختلف این همایش تصریح کرد: این همایش در 4 خرداد سال جاری برگزار می شود و مهمترین بخش این همایش  بسته های حمایتی سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل  و زیر مجموعه های آن از جمله زیر بنایی، ناوگان ریلی و جاده ای ،‌ فرودگاه بین الملی الماس  سرخس می باشد.
گلمکانی گفت: در این همایش چشم انداز حمل و نقل  جاده ای و هوایی  و همچنین مدلهای سرمایه گذاری در حوزه ختلف منطقه ویژه اقتصادی سرخس از سوی  متخصصان و صاحب نظران ارائه خواهد شد .
وی افزود: همچنین در اين همايش، فرصتهای مختلف ترانزيتي، کاهش هزينه‌هاي لجستيک تجاري، برقراري خطوط منظم حمل صادراتي از قبیل خطوط ریل عریض و نرمال در منطقه ویژه اقتصادی سرخس ، مورد کنکاش قرار مي‌گيرد.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: مخاطبان اين همايش طيف وسيعي از فعالان اقتصادي کشور از جمله شرکت‌هاي مديريت حمل‌ و ‌نقل ، شرکت ‌هاي مديريت صادرات ، کشتيراني‌هاي داخلي و خارجي، صادرکنندگان بزرگ و معتبر، شرکت‌هاي حمل و نقل بین المللی و تشکل‌ها، انجمن‌ها ی فعال در حوزه حمل‌و‌نقل بين‌المللي را در بر مي‌گيرد.
گفتنی است در این همایش علاوه بر تشریح فرصتهای سرمایه گذاری و ظرفیت های قانونی موجود در حوزه ریلی زمینی و هوایی ، بسته های حمایتی تدوین شده از سوی منطقه ویژه اقتصادی سرخس معرفی خواهد شد.
انتهای پیام//
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.