سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

۲۴ شعبه اخذ رای در هندیجان

شعب اخذ رای هندیجان به دستگاه احراز هویت مجهز شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ فرماندار هندیجان گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کلیه شعب اخذ رای این شهرستان به دستگاه احراز هویت تجهیز و آنلاین خواهند شد.
 احمد جعفری نسب افزود: انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با استقرار ۳۴ دستگاه احراز هویت در شعب اخذ رای این شهرستان برگزار می‌گردد.
وی گفت: در انتخابات دهم اردیبهشت برای نخستین بار در شهرستان کلیه شعب به دستگاه احراز هویت تجهیز می‌شوند و با استفاده از این دستگاه فرایند استعلام شماره ملی و ارسال صورتجلسه به وزارت کشور انجام و دیگر نیازی به رایانه نخواهد بود.
 فرماندار هندیجان تعداد عوامل اجرایی این انتخابات را یکهزار و ۲۰۰ نفر اعلام وافزود: امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در هندیجان فراهم شده و این شهرستان جهت برگزاری با شکوه انتخابات مهیا و آماده است.
 جعفری نسب با اشاره به شروع تبلیغات انتخابات گفت: هواداران کاندیدا‌ها در تبلیغات و به خصوص در فضای مجازی اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.
 براساس اعلام نتایج مرحله اول در حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان حبیب آقاجری و علی گلمرادی به دور دوم انتخابات در این حوزه راه یافتند.
شهرستان هندیجان به همراه شهرستان‌های ماهشهر و امیدیه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی می‌باشد و با جمعیت ۴۵ هزار نفر در جنوب خوزستان واقع شده است. مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
 انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، انتخابات ، شعب ، رای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.