سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

مشکل کم‌آبی شادگان در فصل گرما

سرانه فضای سبز در شادگان ۷ متر مربع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ شهردار شادگان گفت: در حال حاضر سرانه فضای سبز در شادگان ۷ متر مربع است.
حسن مزبانی‌پور افزود: توسعه و گسترش فضای سبز و همچنین کاشت نهال در سطح معابر این شهر و با انجام فعالیت‌های واحد فضای سبز شهرداری در سال جاری سرانه فضای سبز افزایش خواهد یافت.
 وی گفت: درحال حاضر بیش از۶۰ درصد آبیاری فضای سبز شهر شادگان از آب خام استفاده می‌شود که توسعه و گسترش فضای سبز در شهر شادگان به عنوان عامل حیات بخش شهر است.
 شهردار شادگان افزود: فضای سبز نقش اساسی در زیبایی و پاکیزگی شهر دارد و برای ارتقای روحیه فردی شهروندان، شهرداری شادگان در انجام رسالت خود از هیچ تلاشی فروگذار نیست. مزبانی‌پور با بیان اینکه در فصل تابستان شهر شادگان اقلیم گرم و خشکی دارد و فضای سبز این منطقه با کمبود منابع آبی مواجه است گفت: با توجه به مشکلات نگهداری از فضای سبز شهری توسعه و گسترش فضای سبز در سطح شهر در دستور کار واحد فضای سبز شهرداری قرار دارد. وی افزود: در سال‌جاری با توسعه فضای سبز و توزیع نهال در بین شهروندان و کاشت آن‌ها در سطح معابر این شهر با شرایط اقلیمی شادگان در دستور کار این شهرداری قرار خواهد گرفت. شهردار شادگان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال سرانه فضای سبز در این شهر افزایش یابد.
 انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، مشکل ، کم آبی ، شادگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.