سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

تعامل و هماهنگی هیئت‌های اجرايی، بازرسی و نظارت در برگزاری انتخابات

هئت‌ها اجرايی، بازرسيی و نظارت در برگزاری انتخابات تعامل و هماهنگی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدعل طالبی معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد گفت: انتخابات هفت اسفند با شرايط بسيار عالي و در فضايی آرام و با سلامت و صحت كامل برگزار شد به‌نوع كه در تاريخ انتخابات كشور ماندگار ماند.

رئيس ستاد انتخابات استان يزد بی‌طرف دست‌اندرکاران انتخابات، تعامل و هماهنگی هئت‌ها اجرايی، بازرسی و نظارت در برگزاری انتخابات را يادآور شد و گفت: تيزبينی و هوشياری كامل عوامل اجرايی باعث شد انتخابات با كمترين مشكل روبرو شده و قوانين و مقررات به‌صورت كامل رعايت شد.

رئس ستاد انتخابات استان زد بابان انکه نم از شهرستان‌ها استان يزد درگير برگزار مرحله دوم انتخابات هستند، اظهار داشت: حوزه مهرز، ابرکوه، خاتم، بافق و بهاباد بزرگ‌ترن حوزه انتخابيه كشور محسوب م‌شود و برگزار انتخابات در ان حوزه از حساسيت بالاي برخوردار است.

طالبی به مشاركت 74 درصدی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره كرد و اظهار داشت: در طول 10 دوره برگزار انتخابات مجلس شورا اسلام و 5 دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبر، تنها ک دوره نرخ مشارکت از عدد 74 درصد بالاتر بوده است.

معاون سياسي، امنت و اجتماع استاندار يزد يكي ديگر از عوامل موفقيت در انتخابات هفتم اسفند را بكار گيری نيروهای مسلط و كاردان در اجرای انتخابات عنوان كرد و گفت: باتجربه‌ترن و زبده‌تر تيم انتخاباتی را در استان و شهرستان‌ها تشكيل داديم كه اكثريت حضور در انتخابات گذشته را تجربه كرده بودند.

طالبی خاطرنشان كرد: خوشبختانه بر اساس شاخص‌ها ارزيابي وزارت كشور، استان يزد درمجموع در برگزاری انتخابات جزو استان‌ها برتر شمرده شد که اين نشان‌دهنده دقت و رعايت كامل مقررات است.

معاون ساسی، امنتی و اجتماعی استاندار یزد، حضور چشمگیر مردم در انتخابات اسفندماه را نشان از اعتماد و اطمينان مردم به مسئولان نظام عنوان نمود و خاطرنشان كرد: اين انتخابات چه ازنظر حضور مردم و چه ازنظر حضور داوطلبان و فعاليت گسترده نامزدهای انتخاباتی، بی سابقه‌ا بود.

گفتنی است مرحله دوم انتخابات در بزرگ‌ترن حوزه انتخابه کشور (مهرز، ابرکوه، خاتم، بافق و بهاباد) هم‌زمان با سراسر کشور، مورخ دهم اردیبهشت برگزار می شود.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.